Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 17:13:26 MET DST

Arrakis wrote:

> A to juz bardzo ciekawe co napisałeś. Bo mimo iż mam rozciągliwy Swap
> File to nigdy nie widziałem aby jego wielkość spadła do 80MB
> chyba że zgubiłeś jedno 0. 800 To sie zgodzę, ale nie 80

Nie, nie zgubiłem. Ustaw sobie "Custom size" i "Initial size" to też
będziesz tyle miał. No chyba, że w Startupie ładujesz Corela, Eclipse i
F.E.A.R. ;)

> Inna sprawa że w menadżerze urządzeń jest sekcja o nazwie "Pamięć
> fizyczna (KB)" i tam świetnie widać że swap file jest wykorzystywany
> mimo iż pamięć RAM jest wykorzystana w kilkudziesięciu procentach.

W menadżerze urządzeń (Device Managerze) nic takiego nie mam. Natomiast w
Task Managerze już i owszem. Powiedz mi teraz, jak po "Physical Memory (K)"
z Task Managera wnioskujesz o użyciu swapa?

I zwróć uwagę na jeszcze jedną rzecz: to że w tej chwili jest wolna pamięć
to nie znaczy, że jakiś czas temu też była. Być może wcale jej nie było i
trzeba było coś wyswapować... To, że teraz już jest, to wcale nie znaczy,
że system będzie panicznie wszystko z tego swapa wczytywał. Rzeczy w swapie
poleżą sobie tam aż znowu będą potrzebne.

Wit