Re: [Chłodzenie] Czyli gram przemyśleń...

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:58:12 MET DST

> A moze ktoś ma podobny wynalazek?
ja cos takiego wykonałem. Kaloryfer sobie zlutowałem z 6 rurek
miedzianych po 80 cm kazda. chłodiło idealnie, ale razu pewnego
rozciekło sie połaczenie weżyk- blok na procku i zalało karte graficzną.
Z mocą kaloryferów jest tak: teoretycznie jedno żeberko kalorfera
aluminiowego ma ok 300 w, czyli schłodi całego kompa, ale 300 wat
osiaga przy ( chyba) 85 stopni celsjusza .........

Tak czy owak, system wodny dobry jest i basta. a czy warto sie w to
bawic...... to uz inna historia.

a tak na marginesie, blacha na obudowie kompa tez jest dobrym
radiatorem. nikt tego faktu jakos nie chce wykorzystac :(
ToMasz