[Chłodzenie] Czyli gram przemyśleń...

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 16:23:22 MET DST

Wiatraczki, ma do nich już jakąs awersje - co jak co ale sa słyszalne i
upierdliwie trzeba je czyścić. Albo jak sie zatrzyma - brr lepiej nie
myśleć.
I powoli zaczynam skłaniać sie do wodnego - ale nie za 100zł i upchnac
wszystko w obudowie. Mam bardzo dużo miejsca wiec gabaryty sprzetu moga
być dowolne.
Co sobie umarzyłem? Ano tak, jakis blok pasujacy na AMD 2800 (nie
zmaierzam go podkęcać, chyba zę ukłąd bedzi ena to pozwalał).
Do tego pompka zewnętrzna niezatapialna, ajako chłodnicę chciałbym
wykorzystać zwykły grzejnik pokojowy - nowy naturanie i teraz pytanie
jaka moc musi mieć ten grzejnik aby odprowadzac cieopło w regulaminowym
czasie i wydajnosci. BO jeśłi pozbęde cie grzałki wewnątrz komputera to
i zasilacz bedzie pracował ciszej.
Co sadzicieo zewnętrznych układach? komputer raczej jeździc po okolicy
nie bedzie. Stoi w miejscu od 2 lat i nie zamierza się jego miejsce
zmieniać.

A moze ktoś ma podobny wynalazek?