Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:40:07 MET DST

Radoslawf wrote:

> Coś wiecej na temat bezcudów ?

No nie zmniejszasz a uruchamiasz. Nawet bez żadnego dodatkowego softu.
Wybacz, ale instrukcji obsługi to ja tu przepisywał nie będę. Nie chce mi
się. Powiedz, że nie umiesz a nie mędrkuj.

> Sprawdzałem. Jak rozumiem wiecej argumentów nie masz ?

No. O ile nie napiszesz co rzeczywiście sprawdziłeś to dyskusja jest
bezcelowa. Podwórkowe szemrania o "windowsach co to wszystko niepotrzebnie
swapują" mnie nie interesują.

> Przeczytaj jeszcze raz co napisałem, ze zrozumieniem tym razem.

Jak napiszesz coś ze zrozumieniem tematu to pomyślimy. Na razie to bajasz
coś o pamięci zajętej w 70% i swapowaniu. Te 70% to pewnie "na oko".

Wit