Re: czarny ekran w notebooku asus

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:37:55 MET DST

Obywatel(ka) radeon dnia 2006-07-20 doniósł(a), że:

> Mam Asusa L3800c. Notebook nie uruchamia się. Słychać wentylatory ale
> ekran jest czarny, płyta główna nie sygnalizuje startu i nie działa
> klawiatura. Co może być przyczyną? Płyta ? procesor? Jak to
> zdiagnozować i gdzie ewentualnie kupić części?
>
> Sprawdzałem na www.arika.pl (oficjalny serwis) ceny mają trochę
> wysokie. Gdzie jeszcze można naprawić?

Na poczatek nie zawadzi wyciagnac pamieci i wyczyscic styki (samo
wyciagniecie i wlozenie moze pomoc). Jesli masz jakies inne, co do
ktorych wiesz, ze sa sprawne to sprawdz na nich

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *