Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 10:12:16 MET DST

Marcin Witek wrote:

> No nie zmniejszasz a uruchamiasz. Nawet bez żadnego dodatkowego softu.
> Wybacz, ale instrukcji obsługi to ja tu przepisywał nie będę. Nie chce mi
> się. Powiedz, że nie umiesz a nie mędrkuj.

> No. O ile nie napiszesz co rzeczywiście sprawdziłeś to dyskusja jest
> bezcelowa. Podwórkowe szemrania o "windowsach co to wszystko niepotrzebnie
> swapują" mnie nie interesują.

> Jak napiszesz coś ze zrozumieniem tematu to pomyślimy. Na razie to bajasz
> coś o pamięci zajętej w 70% i swapowaniu. Te 70% to pewnie "na oko".

Napisałem co sprawdzałem, nie napisałem jak ale to widac nie ma
dla ciebie znaczenia, dla zorientowanych ma, wniosek: ty do nich
nie nalezysz. Jedyne co potrafisz to podwazac fakty które podałem.
Sam sie zapultałes w jednym miejscu lekcewaząc co pisze a w drugim
twierdząc że nie sprawdzałem. Logika rozumiem spała lub miała wolne ?
Na oko to oceniam wypociny i argumenty takich gwiazdorów
usenety jak ty. Zajętość pamięci czy obciązenie procesora
sprawdzam odpowiednimi programami, nie widzę sensu dalszej dyskusji,
mojej strony EOT.

Pozdrawiam