Re: Notebook do gier

Autor: Łukasz <rfv14_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:13:01 MET DST

> ale laptop to gier to i tak bez sensu... na ile mu starczy? na rok ?
> potem nie rozbuduje i bedzie musial sprzedac z a polowe ceny a tak za te
> same pieniadze mial by nie zly laptop i komputer nadajacy sie do gier

Zdaję sobie z tego sprawę :). Niestety to MUSI być notebook bo tylko na
niego dostanę kasę :). Wiem, że to nieekonomiczne, ale taacy są właśnie moi
rodzice. Potrzebuję komputer na którym pójdzie Oblivion (oczywiście nie
wymagam full detal). Skoro musi to być laptop to niech będzie :). Po prostu
proszę o radę jakie układy będą najwydajniejsze i "czego szukać".