Re: Notebook do gier

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:51:54 MET DST

Łukasz wrote:
> Zdaję sobie z tego sprawę :). Niestety to MUSI być notebook bo tylko na
> niego dostanę kasę :). Wiem, że to nieekonomiczne, ale taacy są właśnie moi
> rodzice.

To bezsens, wkręć im coś innego. Na notebooku gra się po prostu do dupy
- wiem bo mam też oprócz notka stacjonarkę. Nie ma to jak wygodnie
rozstawić klawiaturę, myszkę, ekran, a jak chcesz się pościgać to
jeszcze kierownicę i grać... notebook choćby nie wiem jak wydajny nie
daje takich możliwości - ani porozstawiania elementów, ani efektownej
rozrywki. No i oczywiście szybciej się zestarzeje.

--