Re: Notebook do gier

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:21:41 MET DST

Dnia 7/20/2006 11:13 PM, Użytkownik Łukasz napisał:

> Zdaję sobie z tego sprawę :). Niestety to MUSI być notebook bo tylko na
> niego dostanę kasę :). Wiem, że to nieekonomiczne, ale taacy są właśnie moi
> rodzice. Potrzebuję komputer na którym pójdzie Oblivion (oczywiście nie
> wymagam full detal). Skoro musi to być laptop to niech będzie :). Po prostu
> proszę o radę jakie układy będą najwydajniejsze i "czego szukać".

To oprócz grafiki postaw jeszcze na przyzwoity procesor (celeron sie
raczej nie nada ;P) i dużo pamięci (256 to za mało ;P).

Ja wybrałem X1600 i jestem zadowolony.

I zwróć uwagę na wagę laptopa (jesli Ci na tym zależy). Generalnie od
pewnego poziomu, im lepsza karta tym laptop ciężarniejszy (szczytem jest
Qosmio i jego 4.8kg). O czasie działania na baterii nie wspominam, w
innym poście podałem adres z porównaniem kart - im karta lepsza tym
laptop krócej żyje. A co wybierzesz - to już Twoja sprawa.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \