Re: Znalazlem: Fujitsu-Siemens Amilo Pro v2030-63A3PL

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 18:49:35 MET DST

Dnia 7/20/2006 3:00 PM, Użytkownik drazsyrd napisał:
> Na stronie: http://agito.pl/product/31269?cid=52&bid=6
> Trzeba by dodac XP Prof (jest taka opcja) i doplata do 1GB.
> Czy Ten Celeron daje rade?
>
> Co mozecie powiedziec o tej maszynce?

Jakis czas temu kupilismy taki; co moge powiedzieć - jest wart te 2k zł,
ale jak bym miał na nim pracować to bym sie chyba posrał.

Po pierwsze - jeśli chcesz wydajności to olej wszystkie Celerony.
Po drugie: pełnego PM nie kupisz za <3500 netto, więc kup komputer z
małym dyskiem czy mała ilością ramu, a potem podmień.
Możesz tez pokombinować z laptopami bez systemu (chyba acer ma takowe) i
dokupić do tego system.
Zresztą - pogadaj jeszcze ze sprzedawcą, żeby sprzedał Ci laptopa
kosztującego np 3700zł netto za 3500, a te 200zł dołożył do ramu czy
dysku czy czegostam, co dokupisz później (a dokładniej - na drugiej FV
;P) Takie rzeczy przechodzą bo w sumie nie tylko Ty szukacz czegoś
poniżej 3500 netto.

Natomiast wracając do sprzętu - miałem (tzn mam, ale uzywam teraz czegos
innego) F-S Amilo M7440.
Laptop bardzo fajny (PM 1.73; 512 ram; dysk 60); na baterii ciągnął do
5h (2-3h jak się grało). Za to padła płyta główna (jakieś pół roku po
zakupie) - serwis (kraków) sie uwinął i naprawili - wymienili MB oraz
baterie. Przy okazji informowania się co i jak trafiłem na gościa z
właśnie V20.. (prawdopodobnie V2030, ale nie jestem pewien) który klął
tak że nie zacytuje; dawał go do naprawy kilka razy i ciągle coś sie psuło.

Co prawda mój też za bezawaryjny to nie był, ale jak na 3800 netto to
sprawuje się bardzo dobrze. Oczywiście doczepić się można to takich
szczegółów jak tandetny plastik, ale jesli komus to nie przeszkadza to
jest to dobry wybór. W sumie gdyby nie potrzeba zakupu jakiegoś
desktop-replacment, to bym dalej przy nim został.

A tak wogóle to gdzieś widziałem M7440 w cenie ok 3500zł (netto
oczywiscie) ;)

Mam też HP nc6120 (niestety celeron). Stanowczo odradzam.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \