Re: Overburning na dvd

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 12:11:54 MET DST

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> LG zjebało 8160B. Padały jak muchy. Przez to teraz jest opinia, że LG
> to gniot.

            Juz nawet nie chodzi mi o takie wpadki jak ten model nagrywarki czy
slynnny model CDROMow x52, ale o to ze zawsze im brakuje czegos, co akurat
potrzebuje. A to DAO RAW wtedy, a to teraz tak prosta spawa jak testy
niskopoziomowe (testuje kazda plyte zanim odloze ja na polke).
Inna sprawa ze czasami mam watpliwosci czy LG ma tak dobrego dystrybutora czy
po prostu funduje sprzedawca "gratisy": w wielu sklepach komputerowych sa do
"wyboru" napedy optyczne LG lub LG. I tyle.

> Wiem, bo dużo moich znajomych kupiło 8160B i padały w ciągu
> pół roku.

            No i dobrze - gorzej jakby padly po zaraz po uplywie gwarancji. W ten
sposob dostali pewnie nowy naped z innej, juz nie felernej serii.

> Na początku oni się smiali, że kupiłem za 600zł, a oni za 230zł. :P

            I jak Ci sie nagrywa ~12 min plyte 700 MB? Bo przez ten czas mozna
bylo 3 razy zmienic nagrywarke za ta sama cene, przechodzac w miedzyczasie
na DVDRW DL. Za ostania nagrywarke (BenQ DW1640) dalem cale 175 zl i jestem
zadowolony: nawet nie wiem na co mialbym wydac 3x tyle, w koncu nawet
Plextor bierze OEMy od BenQa, tyle tylko ze do DW1640 wychodza caly czas
nowe firmware uwzgledniajace nowe nosniki (bylo juz kilkanascie wersji
i nadal wychodza - w czerwcu byly 2) a Plextor do blizniaczego PX740
wypuscil chyba tylko 3 i ludzie narzekaja ze zle im sie nagrywa na
najnowszych nosnikach -> flasuja naped Plextora na BenQa dzieki czemu maja
aktualna baze nosnikow i mozliwosc testowania przez QSuite.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl