Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 12:00:58 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Plik wymiany *podnosi* wydajność i nie jest używany póki
> nie jest potrzebny. Odpuść sobie najlepiej ten pomysł, a o
> szczegóły pytaj na pl.comp.os.ms-windows.* :)

            Jak juz tu piszemy: mozesz wyjasnic jakim cudem plik wymiany
symulujacy na sile pamiec fizyczna, do ktorego dostep jest o rzad wielkosci
wolniejszy niz do RAM jest w stanie COKOLWIEK przyspieszyc w sytuacji gdy
maksymalne wykorzystanie pamieci wynosi ~40%. Bo jak dla mnie to jest
jakies myslenie magiczne. Nawet gdy sa tam zrzucanie biblioteki nie
wykorzystywane w danym czasie i OS do niech nie bedzie siegal, to sam
proces zapisu zawartosci pamieci na dysk tez angazuje zasoby. Tylko nie
pisz o korzysciach z cache dysku kosztem wypychania DLLi bo czy cache
bedzie mial 1 GB czy 1,5 GB to w przypadku peceta (a nie serwera) nie ma
znaczenia.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl