Re: notebooki Aristo

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 09:39:01 MET DST

Uzytkownik "RXX" <gekonek@o2.com> napisal w wiadomosci
news:1gulnigpsnrre$.65qk96nzv8tx.dlg@40tude.net...
> witam szanownych grupowiczow,
>
> czy ktos z Was moze sie wypowiedziec (na podstawie wlasnych doswiadczen /
> tudziez doswiadczen znajomych) o laptopach firmy Aristo?
>
> Jak pracuja? Problemowe / bezproblemowe? jaka jakosc wykonania? serwis?
> Jakies wady? czy tylko zalety (w postaci ceny :> ) Moze jakies inne
> spostrzezenia?
Mielismy w firmie 4 sztuk (4 lata temu kupione) i 1 sztuke (2 lata temu).
Zaden nie
przetrwal do dzis.
Glówne wady:
- pekajace plastiki obudowy i wycierajaca sie farba
- we wszystkich padly kable laczace matryce z komputerem -
  efekt podswietlenie raz jest, raz nie ma
- w 3 sztukach padl modem
- ten najmlodszy (z serii prestige) po 2 tygodniach przestal zyc -
  wymiana plyty glównej w serwisie

Moze to kwestia uzytkowania ale do najtrwalszych nie naleza.
Z mojej firmie najlepiej sprawdzily sie stare Toshiby z serii
Satellite Pro 4300 (wszystkie 6-letnie do dzis sa sprawne), oraz HP
(wszystkie kupowane od 3 lat sa sprawne).
Nieporozumieniem okazaly sie Aristo i nowsze Toshiby z serii 1800, 1400
(klopoty z podswietleniem, padajace napedy, przegrzewanie procesora).

--
MPiotrek