Re: laptop z uszkodzonym ekranem

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 00:04:44 MET DST

Dnia 18.7.2006, Emilia Forgiel napisał(a):

> Mam prosbe... Czy ktos moze mi pomóc w przypadku uszkodzonego ekranu w
> laptopie ?

Serwis?

> Teraz natomiast poszukuje odpowiedzi, w jaki sposob podláczyc
> dzialajaca czesc tego laptopa do innego ekranu, tak abym mogla odczytac
> i przeslac zawarte w nim informacje na drugi komputer, z którego teraz
> korzystam.

Jeśli masz w tym laptopie (99% szans, że masz) wyjście na dodatkowy
monitor podłącz go - jeśli sam się nie przełączy na ten monitor to na
klawiaturze powinien być zaznaczony skrót klawiszowy by to zrobić. Jeśli
nie masz wyjścia monitorowego możesz analogicznie postąpić z telewizyjnym
- żeby zgrać dane wystarczy.
Jeśli to zawiedzie to wymontuj dysk, kup odpowiednią przejściówkę
i podłącz do stacjonarnego komputera.

> Czy musze miec specjalny kabel, jezeli tak to jakie wejscia i gdzie go
> moge kupic. . . ?

Nie. Standardowy stosowany w monitorach.

> Ponadto czy bez konfiguracji tego polaczenia w laptopie ze zniszczonym
> ekranem takie dodatkowe dostawienie ekranu jest mozliwe ?

Jeśli nikt nie namieszał w oryginalnym konfigu OSa to tak.

> Przepraszam specjalistów oraz pasjonatów za laike pytan...
> Jestem tylko koncowym odbiorca tzw gotowych produktów :-)

Nie ma za co. :D

--