Re: rozwojowa platforma sprzętowa

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 18:55:07 MET DST

[cut]

> i z taką płytą główną, która dałaby mi możliwie jak największe
> możliwości rozwoju na przestrzeni kilku lat

Panie, tak to nawet w Erze nie przypasują! ;P
Dziś AMD prędzej zmienia podstawki, niż procesory (a 939 to miała być
przecież rozwojowa platforma) a Intel niby robi nowe Core 2 Duo na
LGA775 - ale nie działają one na starych płytach LGA775 ze względu na
chipset.
Stawiam flaszkę, że bez względu na wybór platformy następny upgrade
sprzętu będzie się wiązał ze zmianą płyty głównej. Pozdr.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie