Re: Celeron D czy Sempron 754 - modernizacja kompa

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 15:06:56 MET DST

usenet user napisał(a):

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23187 kup ta plyte...
> wycisniesz z procesora wiecej chodz w sumie ta plyta jest dobra do np

Ona ma PCI-Ex, a ja potrzebuję AGP :)

> Semp 2500+ gdzie trzeba spore HT, dla Semp 3000+ nie musisz az tak
> bardzo wykrecasz bo on ma wiekszy mnoznik wiedz mozesz Gigabyte.

Przyjrzałem się tym prockom i zauważyłem, że 2800+ od 3000+ różni się
rozmiarem cache. Niższy ma więcej, więc chyba 2800+ wezmę (można go
podkręcić w ostateczności, a cache sobie nie dołożę...)

> Sprawdz plyty i semprony na podstawke AM2 !

Odpada. Wiąże się to z przejściem na nową szynę graficzną oraz na nowe
pamięci. Nie widzę w tej chwili sensu wydawania na to pieniędzy. Mam
teraz GF6800, który jest ostatnio wykorzystywany głównie do grania w
WOW-a, gdzie sprawdza się doskonale. Jak dorzucę RAM-u, wymienię proca i
płytę, to do Obliviona podejrzewam że też się nada.

Później spawam obudowę i czekam aż się tak zestarzeje, że trzeba będzie
całego kompa wymienić ;)

Pozdrowienia, Marcin