Re: Prośba o pomoc w wyborze HDD :)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 15:00:23 MET DST

Użytkownik LeHardi napisał:

> 1) Hitachi HGST Deskstar T7K250;
> 2) Maxtor Diamond Max 10;
> 3) Seagate Barracuda 7200.9.

oj chyba Wacpan ma duzo kasy, stac Cie na wymiany dysku srednio raz w
roku i utrate danych ?:) 1 to chyba najchujowszy wybor jaki mogl pasc,
ja bym polecam cos z Samsungow z serii SpinPoint (nie wiem czy sa SATA),
mam, katowany ostro, nic sie nie dzieje, Barracudy mi sie posypaly 4 :-)
z roznych sklepow, rozne predkosci talerzy, o Hitachi nie chce mi sie
pisac, bo kazdy wie, ze sie sypia straszliwie.

--
Pozdrawiam,
Maciek