Re: Celeron D czy Sempron 754 - modernizacja kompa

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 13:06:51 MET DST

Użytkownik "kermeet" <vrplus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e9if21$3p6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przejrzałem oferty sklepów i Allegro i chyba nic sensownego poza Gigabyte
> nie ma...

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23187 kup ta plyte... wycisniesz z
procesora wiecej chodz w sumie ta plyta jest dobra do np Semp 2500+ gdzie
trzeba spore HT, dla Semp 3000+ nie musisz az tak bardzo wykrecasz bo on ma
wiekszy mnoznik wiedz mozesz Gigabyte.

Sprawdz plyty i semprony na podstawke AM2 !
Cenowo widze ze nie wiele juz sie roznia od starszych 754 czy 935... ja bede
w pazdzierniku zmienial plyte i procka i pewnie juz na nowa platforme no i
na PCI-E a nie AGP!!!
K8NS ma AGP