Jak naprawiac uszkodzone zasilacze do PC ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 09:40:18 MET DST

Witam
Co jakis czas pala mi sie zasilacze w kompach. No i kiedys to jeszcze bylo
warto naprawiac. Teraz juz nikt nie chche przyjac, bo koszt naprawy to koszt
zasilacza (powiedzmy 50 zl). Z tego co wiem, to najczesciej uszkadza sie
zawsze to samo w tego typu zaslaczach. Czy moze ktos wskzac jakis
przykladowy schemat takiego zasilacza, wraz z elelmentami ktore najczesniej
ulegaja spaleniu ? Sam bym je sprawdzil/wymienil i tyle.

Fantom