Re: Wymiana talezy w dysku

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 09:40:54 MET DST

> I co jeszcze?
> Pare lat temu podobnie padl mi dysk, nie krecil talerzami
> (nie bylo efektu zyroskopowego). Trudno, dane przepadly.
> A skoro i tak bylo po dysku i danych, to go rozkrecilem.
> Podlubalem troche w srodku i o dziwo zaskoczyl.
> Czym predzej zgralem wszystkie dane i to bez zadnej komory
> patrzac jak sie ladnie talerze kreca.

Pytanie bylo powazne to odpowiedz rowniez jak najbardziej. Tak to sie
powinno odbywac, w sterylnie czystym pomieszczeniu. Jak na dysku znajdowaly
sie plany architektoniczne mostu albo bloku mieszkalnego i zawali sie to
komus na glowy? A ze save'y od gier nie sa danymi zycia i smierci (chociaz w
sumie... ;) ) to mozna sobie rozkrecic w pokoju, tylko trzeba sie liczyc z
wszelkimi tego konsekwencjami.

--
ven