Re: Jak naprawiac uszkodzone zasilacze do PC ?

Autor: Forest <forest84_at_tlen.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 10:15:20 MET DST

Fantom napisał(a):
> Witam
> Co jakis czas pala mi sie zasilacze w kompach. No i kiedys to jeszcze bylo
> warto naprawiac. Teraz juz nikt nie chche przyjac, bo koszt naprawy to koszt
> zasilacza (powiedzmy 50 zl). Z tego co wiem, to najczesciej uszkadza sie
> zawsze to samo w tego typu zaslaczach. Czy moze ktos wskzac jakis
> przykladowy schemat takiego zasilacza, wraz z elelmentami ktore najczesniej
> ulegaja spaleniu ? Sam bym je sprawdzil/wymienil i tyle.

Znalazłem coś takiego:
http://elenota.iele.polsl.gliwice.pl/forum/about962.html
Zasilacze komupterowe są dość podobnie zbudowane. Oczywiście te droższe
mają lepsze zabezpieczenia antyprzepięciowe niż te tańsze (te tańsze
mają wogóle zapezpieczenia? ;) ).
Samemu nie polecam naprawy zasilacza, jeżeli nie jesteś elektronikiem.
No chyba, że to bezpiecznik :)

--
Forest
Człowiek z lasu :)