Wybór atramentówki

Autor: Piotrekton <piotrekton_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 16:59:32 MET DST

Witam

Chciałbym prosić grupowiczów o pomoc w wyborze drukarki atramentowej do
domu. Maksymalna cena to 400-500 zł.

Przeznaczenie to przedewszystkim druk tekstu czarnego, czasem kolorowego i
małej ilości obrazków. Zdjęć nie będę raczej w ogóle drukował. Jakość druku
nie jest najważniejsza.
Drukarka, którą chcę kupić musi mieć koniecznie papier ładowany od góry,
ponieważ możliwe jest wtedy drukowanie nawet na sztywniejszym arkuszu.
Z tej racji odpadają chyba wszystkie produkty HP (czy może nie?).
Drugim najważniejszym kryterium jest ekonomia użytkowania. Najlepiej żeby
koszt wydruku był niewielki. Chciałbym używać zamienników lub zestawów
uzupełniających (czy lepiej żeby głowica była zintegrowana z kartridżem,
czy nie?).

Przeglądnąłem ranking drukarek atramentowych Chipa.
Patrzyłem na drukarki Canona z serii Pixma, niestety nie ma zamienników, a
koszt obydwu tuszy to około 130 zł.
HP, jak już napisałem nie mają możliwości ładowania papieru od góry.
Kiedyś miałem Epsona, jednak po włożeniu zamiennika uszkodziła się głowica,
więc boję się, żeby się to nie powtórzyło.
Może coś Lexmarka? Nie mam z drukarkami tej firmy żadnego doświadczenia.

Proszę uprzejmie grupowiczów o jakieś propozycje, tanich w eksploatacji i w
miarę porządnych atramentówek, która posłużyłaby w domu przez kilka lat.

Dziękuję za pomoc!

--
Piotrekton