Re: Wybór atramentówki

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 17:05:58 MET DST

> Chciałbym prosić grupowiczów o pomoc w wyborze drukarki atramentowej do
> domu. Maksymalna cena to 400-500 zł.
>
> Przeznaczenie to przedewszystkim druk tekstu czarnego, czasem kolorowego i
> małej ilości obrazków. Zdjęć nie będę raczej w ogóle drukował. Jakość
> druku
> nie jest najważniejsza.
> Drukarka, którą chcę kupić musi mieć koniecznie papier ładowany od góry,
> ponieważ możliwe jest wtedy drukowanie nawet na sztywniejszym arkuszu.
> Z tej racji odpadają chyba wszystkie produkty HP (czy może nie?).

Oj chyba niee.... z tego co mi sięwydaje to moja HP bardzo dobrze radzi
sobie z grubymi kartkami :)

> Drugim najważniejszym kryterium jest ekonomia użytkowania. Najlepiej żeby
> koszt wydruku był niewielki. Chciałbym używać zamienników lub zestawów
> uzupełniających (czy lepiej żeby głowica była zintegrowana z kartridżem,
> czy nie?).

to może coś na HP 45 one są chyba największe (42 ml) przy nalewaniu płacisz
2-20 zł, ewentualnie co któreś napełnienie jakaś nowsza głowica.
co do koloru to nie wiem bo nie używam

> [...]
> Patrzyłem na drukarki Canona z serii Pixma, niestety nie ma zamienników, a
> koszt obydwu tuszy to około 130 zł.
> HP, jak już napisałem nie mają możliwości ładowania papieru od góry.
> Kiedyś miałem Epsona, jednak po włożeniu zamiennika uszkodziła się
> głowica,
> więc boję się, żeby się to nie powtórzyło.
> Może coś Lexmarka? Nie mam z drukarkami tej firmy żadnego doświadczenia.
>
> Proszę uprzejmie grupowiczów o jakieś propozycje, tanich w eksploatacji i
> miarę porządnych atramentówek, która posłużyłaby w domu przez kilka lat.

Moja HP DJ959 drukuje szybko, jak trzeba dokładnie, tanio i bezawaryjnie
(chociaż ostatnio zjarała się wewnętrzna przetwornica ale po wymianie na
zewnętrzną działa dalej doskonale :)