Re: Wybór atramentówki

Autor: AMDrzej <amdys_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 17:28:58 MET DST

WitaM!

Piotrekton napisał(a):
> [...]
> małej ilości obrazków. Zdjęć nie będę raczej w ogóle drukował. Jakość druku
> nie jest najważniejsza.
> Drukarka, którą chcę kupić musi mieć koniecznie papier ładowany od góry,
> ponieważ możliwe jest wtedy drukowanie nawet na sztywniejszym arkuszu.
> Z tej racji odpadają chyba wszystkie produkty HP (czy może nie?).
> Drugim najważniejszym kryterium jest ekonomia użytkowania. Najlepiej żeby
> koszt wydruku był niewielki. Chciałbym używać zamienników lub zestawów
> uzupełniających (czy lepiej żeby głowica była zintegrowana z kartridżem,

Jezeli nie przerazaja cie wymimary to polecam
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF05a/1090051-1090107-1095483-1095483-1319683-12118482.html
Ogromne jak na dzisiejsze czasy atramenty - czarny 69ml-starcza na ok
1500 stron, kolory po okolo 30ml. Tusze oddzielnie, glowice oddzielnie
(po ok 15.000 stron trzeba je wymienic). Koszt drukarki w zaleznosci od
sklepu ok.580zł.

> Dziękuję za pomoc!

pozdr. AMDrzej