Re: uniwersalne stery do skanerów?

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 13:16:32 MET DST

Hej

Myślę że całe to kombinowanie należałoby zacząć od wypróbowania sterowników
od NT-ka. Nader często takie sterowniki, od Win NT lub 2000 działają też pod
XP. W tym konkretnym przypadku - pamiętam że używałem niegdyś pod Win XP
podobnego skanera ScanMagic 9636P i z początku, gdy nie było jeszcze
dedykowanych sterowników używałem tych od NT-ka - a dobrze działały też te
od Win ME.
Dopiero jak te sztuczki by zawiodły tobym zaczynał kombinować z linuxem,
SUSE itp. tak jak tu dalej ktoś opisuje.