Re: Czyszczenie komputera (w środku)

Autor: PiotrKrupa <yeh_at_astercity.net>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 13:09:01 MET DST

Użytkownik "TW" <tw@tw.com> napisał w wiadomości
news:e960bo$ram$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Jak oczyścić komputer w środku, przede wszystkim
> takie rzeczy jak wiatraczek procesora, karty, pamięci?
>
> Nie mam odkurzacza. Czy można kupić coś do
> "wyciągania" kurzu, a jeśli tak to ile to mniej więcej
> kosztuje?
> Czy można do tego użyć coś takiego jak wspomniane
> kiedyś urządzenie do czyszczenia klawiatury?
> Wolę zapytać, bo klawiatura kosztuje grosze, a "wnętrze"
> komputera trochę więcej. :-)

Weź zwykły malarski pędzel szerokości 5 cm płaski
na długiej rączce i długim włosiem
weź odkurzacz włącz na małą moc lub z większej odległości zasysaj brud
usuniesz tak większą część syfu ibędzie z głowy

dmuchając sprężonym powietrzem zrobisz to szybciej i lepiej
i wcale nie musisz tego robić w domu
a jesli nawet to potem posprzątasz:D

Do powyższych czynności potrzebne jest odrobina wyobraźnie i wiedzy ogólnej
o elektrycznosci itp.
i oczywiście zdrowy rozsądek :D

istotną kwestią jest to żeby nic na siłe
odkurzaczem możesz wyssać również jumpery i inne takie ruchome elementy i
wtedy D blada
opisz co ci wyszło jesli (jak już) odpalisz kompa:D

Zdrówka