Re: problemy z AMILO PRO V8010

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 19:46:14 MET DST

> od kiedy kupiłęm tego laptopa, mam ciagle z nim jakis problem.
> wymienie je moze kolejno:
> 1. po wyłączeniu po chwili (jakies 3-5sec) wlancza sie samoistnie
> ponownie

?wirek/grzybek najszybciej. ale może być też coś ze sprzętem...
> 2. nie moge ustawic wiekszej ilosci ramu przeznaczonej dla karty
> graficznej. nie ma takiej opcji ani w ustawieniach karty pod windozą,
> ani w biosie

w tym modelu pamięć jest przydzielana dynamicznie. możesz tylko
włączyć/wyłączyć to dynamiczne przydzielanie w biosie. przy
wyłączonym grafa ma chyba na stałe 8 mb, przy włączonym - do 128
(zależnie od ilości zainstalowanego w kompie ramu)

> 3. po wejsciu w stan hibernacji, czy jakkolwiek kiedy wygasza mi sie
> ekran, nie moge go wlaczyc ponownie. musze go poprostu wylaczyc i
> wlaczyc jeszcze raz

sprawdź opcje zarządzania energii w panelu sterowania. możliwe że
komp się po prostu wyłącza.

> 4. nie moge przerzucic ekranu na monitor CRT, nie dzialaja klawisze
> skrotowe, a nie widzialem zadnej opci zeby robic to z palca w
> ustawieniach karty graficznej. w biosie jest ustawienie LCD+CRT

spróbuj w biosie tylko CRT.

> dajcie znac jesli mozecie co moge zrobic sam z tymi rzeczami, albo
> chociaz z czescia z nich, a reszta zajmie sie najproawdopodobniej
> serwis gwarancyjny.

koniecznie podziel się spostrzerzeniami na temat serwisu jeśli komp
tam trafi zgoda?

> i jeszcze jedna sprawa. czy po aktualizacji biosu traci sie gwarancje
> czy pozostaje ona normalnie? bo przymierzam sie do takiej opcji- moze
> to bedzie rozwiazanie do chociaz kilku z tych problemow.

możesz spróbować aktualizacji, ale moim zdaniem nie za wiele się to
zda...sprubój z winem pokombinować...
nie traci się gwarancji, ale serwis nie odpowiada chyba za problemy
związane z niewłaściwym doborem biosu i nieumiejętą
aktualizacją...mogą pobrać opłatę jeśli coś spsujesz...

powodzenia!