Re: problemy z AMILO PRO V8010

Autor: <lolszowy_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 20:25:08 MET DST

dziuniek napisał(a):

> sprawdź opcje zarządzania energii w panelu sterowania. możliwe że
> komp się po prostu wyłącza.

sprawdzałem, ale nie ma żadnej opcji która odpowiadała by za
wychodzenie ze stanu hibernacji, tylko czasy po jakich ma wyłanczac
poszczegolne podzepoly itd...

> spróbuj w biosie tylko CRT.

probowalem i dalej obraz byl puszczany tylko na LCD. zero sygnalu na
CRT.

> koniecznie podziel się spostrzerzeniami na temat serwisu jeśli komp
> tam trafi zgoda?

Nie ma problemu. dam znać gdzie konkretnie wyslalem i co i jak
zrobili.

> powodzenia!

przyda sie ;)