Re: uniwersalne stery do skanerów?

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 19:27:04 MET DST

Atlantis wrote:

> Ale wracając do dyskusji o Linuksie - dowiedziałem się, że ruszy, jeśli
> obsługuje go "coś" - nie pamiętam o co chodziło, co jest dołączane do
> dystrybucji. Okazuje się, że dystrybucja, która mnie interesowała ma
> rozpoznać ten model i umożliwić jego wykorzystanie... Ale ponieważ
> chwilowo wstrzymałem się z eksperymentami z tym systemem chciałbym
> zapytać czy istnieje coś takiego pod XP? Może jakieś uniwersalne
> sterowniki do skanera na LPT, może jakieś nieoficjalne stery zrobione
> przez użytkowników?

To "coś" to sterowniki SANE. Możesz zrobić coś takiego:

1. Postawić jakieś stare pudło z Linuxem, sterownikami SANE i kartą
sieciową. Podłączyć skaner, skonfigurować go i udostępnić w sieci.

2. Zainstalować na Windowsie mostek SANE-TWAIN i zapiąć się pod skaner
udostępniony w #1.

HTH

--
 Pawel Kraszewski