Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 15:55:20 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:

> Bo nie mam o czym pisać. Nie pamiętam,kiedy ktoś ostatnio przyszedł do
> mnie z dyskietką

            I dlatego uwazasz ze nikt juz nie uzywa dyskietek? Gratuluje
wnioskowania: odniosles doswiadczenia jednostkowe do calosci z blednych
zalozen wynikaja po prostu bledne wnioski, a na zwrocenie uwagi ze jednak
niektorzy ludzie uzywaja dyskietek reagujesz alergicznie.

> Ponieważ tracisz wątek, zacytuję sam siebie:
>
> Napiszę to jeszcze raz - mam FDD. Mam w domu 4 kompy, dwa z nich mają
> FDD, poza tym mam FDD na USB, FDD 5,25 Teac, FDD 5,25 Copal, stację
> 2xFDD 3" Timexa, a także napęd ZIP. Jestem otwarty na wszystkich
> potrzebujących znajomych. Tylko jakoś - cholera - nikt tego nie
> potrzebuje.

            A to cytat z jakiego msg-id z odpowiedzia na moj post?
Bo w takich postach tego nie widzialem, a wybacz - nie mam czasu czytac
wszystkiego co napiszesz.

> Napisałem o tym tylko raz. Możesz wskazać, gdzie się powtarzam?

   W poprzednim poscie wracales dwukrotnie do zastosowan w pracy.
   Dlaczego nie nalezay ich IMHO brac pod uwage a skupic sie na
   zastoswaniach domowych, zastanowic sie nad praktyczna i ekonomiczna
   sensownoscia danego rozwiazania w domu jesli moza cos zrobic prosto
   i bez dodatkowych kosztow, nie tracac wiele na wygodzie pisalem Ci
   juz w poprzednium poscie, czego starasz sie nie zauwazyc, wpadajac
   za to w mocno opryskiliwy ton i ataki osobiste.

> Słuchaj, no. Szanuję Cię za Twoją wiedzę, ale bez przerwy powtarzasz,
> że się powtarzam,

            Bez przerwy? Wytknalem Ci nie powtarzanie sie, a wracanie do
zastosowan w pracy raz w poprzednim poscie. Proponuje bys sie uspokoil
i nie wpadal w paranoje.

> a sam powtarzasz bzdury :>. I dlatego właśnie uważam, że pieprzysz, jak
> potłuczony. Skoro jesteś taki wyczulony na
> słówka, to nie insynuuj innym, że witają znajomych proszących o pomoc
> w Tobie właściwy sposób!

            Nie insynuuje, a zartuje - od czego sam zaczales w tym watku, ale
jesli nie idzie to po Twojej mysli zaczyna sie z atmosfery zartobliwej
robic dosc napieta sytuacja.
            No i jakie bzdury? To ze ludzie uzywaja nadal dyskietek, posiadanie
napedu choc coraz rzadniej przydatne to jednak potrzebne, zwlaszcza w
przypadku znajomych-humanistow przynoszacyh rozne dokumenty na tym nosniku
[o czym pisalem w cytowanym fragmencie postu] uwazasz za bzdury to dyskusja
nie ma zadnego sensu. Skoro brak potrzeby posiadania napedu FDD uwazasz za
aksjomat, brak mozliwosci wymiany dokumentow na nosniku fizycznym ze
znajomymi uzywajacymi tego nosnika za "ich problem" to sa to tak odmienne
zapatrywania ze nie dojdziemy do porozumienia, a jedynie mozemy sobie
nawymyslac. Widze ze konsekwentnie starasz sie mnie obrazic, na razie mam
w miare dobry humor i nie dam sie sprowokowac, ale na tym koncze dyskusje
i nie spodziewaj sie dlaszego ciagniecia watku. Inaczej musialoby sie to
skonczyc awantura. Swoje stanowisko wylozylem juz wczesniej, mozesz sie z
nim zgadzac lub nie. Z mojej strony EOT zanim nie wrzucimy sie nawzajem do
KFow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl