Re: Odkurzcie radiatory :)

Autor: Robert S <robert_salyga_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 19:54:49 MET DST

> Jeżeli zatem - w te upały - ktoś się waha czy odkurzyć radiator czy też
nie
> - niech to zrobi, a jeśli się na siłach nie czuje niech to komuś zleci -
> komputer dostanie "nowe życie" po takim zabiegu :)

Ja ostatnio mam niemiłe wspomnienia z odkurzania budy. Na wielkanoc
odlączyłem wszystko przedmuchałem pompką i winda nie chciała wstać , jak
poprawialem kabelki musiał jakiś ładunek przeskoczyć bo starciłem 512
kingstona
Wiec sprzent sie grzeje (troche o dyski sie martwie) ale odkurzć chwilowo
niezamierzam :-)