Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 22:24:55 MET DST

Dnia 7/14/2006 9:55 PM, Użytkownik Radoslawf napisał:

> Klepie w klawisze od kilkunastu lat i to co teraz sprzedają w sklepach
> w porównaniu z tym co było jakieś 10 lat temu to jest szajs nieprzeciętny.

Prawda ;) Mam jeszcze 3 zabytki, takie fajne - bez klawiszy Win ;P

> Nie mam G15 i raczej nie będę miał. Jakis czas temu z tzw. dobrych
> klawiatur wyleczył mnie logitech. Działał przez okres gwarancji plus trzy
> tygodnie a kosztował tyle co 7 czy 8 nonejmów, które rok u mnie
> wytrzynują bez problemów.

Mnie nołnejmy wku**iły ostatnio masakrycznie. Enter wciskający się gdy
ręką tkne obudowe, klawisze które nie wraca... w dupie mam klawiature
przez którą odruchowo kasuje pół programu bo pagedown nie wrócił jak
zaznaczałem...
A mam ciekawsze rzeczy do roboty niż pilnować czy Shift zadziałał i czy
teraz kopiuje czy usuwam. Za którymś razem można sie zdenerwować.

> Problem z tzw dobrymi klawiaturami polega na tym że przez pierwsze
> miesiące jest fascynacja jakie fajne, jakie dobre a po 6 lub 9
> miesiacach wchodzi nowy model którym wszyscy sie podniecają.

Tak jest ze wszystkim. Ale ja nie z tych co instalują nową bete windowsa
gdy tylko sie pojawi.

G15 kupiłem, bo akurat mi się spodobała. Chciałem kupić sobie raz coś
lepszego niż syf za 10zł, które czasem były zepsute już w momencie
wyjścia ze sklepu. Zwłaszcza że niewiele wcześniej kupiłem myszke MX1000
z której również jestem bardzo zadowolony. Też nie była tania.

> I nikt sie nie odezwie jak jego klawiatura zdechnie po 12 miesiącach.
> Ona juz i tak nie jest na topie. :-)

A jakie to ma znaczenie czy jest czy nie jest? Pewnie że jak padnie szit
za 10zł to go po prostu wrzuce do kosza i spokój, a takiego za 300zł to
mi bedzie troche szkoda. Z drugiej strony - to co mam nie wygląda na
totalny chłam. No i nie ukrywam że nawet jak za rok ta klawiatura
padnie, to i tak wyjde na tym lepiej niż na wymianie co miesiąc
klawiatury. A przynajmniej zaoszczędze na nerwach że mi sie del zaciął ;P

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \