Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 07:16:58 MET DST

Radoslawf <radoslawflis@gazeta.pl> napisał(a):

> Kiedyś były inne ceny i producenci robili solidniej, wszyscy.
> Teraz nabywcy głosuja pieniedzmi na najgorszą tandetę więc
> jak klawisze wytrzymają 2 lata to juz jest sukces.
> A po tym czasie mozna wydac kolejne 15zl na nową.
> Problemy maja ci którzy chcą miec nietypowe więc i drogie klawiatury.
> Niestety do ich produkcji uzywa sie takich samych materiałow jak
> do tych za 15zł i tu zaczynaja sie problemy.

Wszystko zalezy od ceny. Cale lata nie przywiazywalem wiekszej uwagi do
klawiatury, bo tez wybor nie byl zbyt szeroki. Podobna technologia i
materialy, troche roznic w ukladzie, wiecej w jakosci wykonania. Wymienialem
je bez wiekszych sentymentow. Tak bylo do czasu pierwszego ThinkPada, kiedy
odczulem na wlasnej skorze jak wielka roznica moze byc pomiedzy przecietna i
znakomita klawiatura. Dlugo szukalem klawiatury o podobnej klasie dla
desktopa. W koncu znalazlem Logitecha DiNovo Media Desktop Laser. Cena jest
wysoka, ale poswiadczeniem jakosci tego zestawu moze byc 5-letnia gwarancja.
O ergonomii i wygodzie w codziennym uzytkowaniu nie bede pisal, to trzeba
sprobowac samemu. Tylko ostroznie, bo bardzo latwo przyzwyczaic sie do
dobrych rzeczy.
Pozdrowienia