Re: Czyszczenie komputera (w środku)

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 18:13:16 MET DST

TW wrote:

> Mogę nawet pożyczyć odkurzacz (średniej mocy - chyba starczy).
> Ale co z tym czyszczeniem radiatora i procesora z pasty termoprzewodzącej
> i nałożeniem nowej?
> Mój komputer ma 2,5 lat. Jest, jak mi się wydaje, średnio zabrudzony.

Pozycz ten odkurzacz i wyczyść nim wnętrze, przedmuchiwanie brudu
sprężonym powietrzem jest dobre do czasu kiedy będziesz musiał włożyć
kolejna kartę w slot i ta nie zadziała.
Kolejny etap to przeczyszczenie wiatraków i radiatorów, w 80% przypadków
między radiatorem a wiatrakiem jest zbita i sfilcowana warstwa.
Trzeba ją po kawałku zruszać jakimś wkrętakiem lub spinaczem biurowym
i odsysać odkurzaczem. Zdejmowanie odradzam, można cos uszkodzić
a co najważniejsz wcale nie będzie to szybsze od metody opisanej.

Pozdrawiam