Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 18:12:40 MET DST

Dnia 7/14/2006 5:41 PM, Użytkownik Radoslawf napisał:

> Kiedyś były inne ceny i producenci robili solidniej, wszyscy.
> Teraz nabywcy głosuja pieniedzmi na najgorszą tandetę więc
> jak klawisze wytrzymają 2 lata to juz jest sukces.
> A po tym czasie mozna wydac kolejne 15zl na nową.

Przyznajmy że jakieś 95% ludzi nigdy nie zastanawiało się nad swoją
klawiaturą i raczej im to lata.
Też zresztą nie dawno skończyłem swój proceder kupowania klawiatur po 10zł.

> Problemy maja ci którzy chcą miec nietypowe więc i drogie klawiatury.

To że masz nietypową klawiature (niech będzie np jakoś śmiesznie
złamana, czy wogóle jakaś foliowa, itp) to wcale nie znaczy że ta
klawiature jest dobrej jakości. To znaczy tylko, że masz...nietypową
klawiature ;P

> Niestety do ich produkcji uzywa sie takich samych materiałow jak
> do tych za 15zł i tu zaczynaja sie problemy.

Wszystko zależy od "klasy" danego sprzętu. Kto by Ci kupił laptopa za
8000zł gdyby ten był tak samo badziewnie wykonany jak coś z przedziału
do 2000zł?

Masz klawiatury do 50zł, które są jakie są. Działają - i to większości
osób wystarczy. A to że farba sie ściera zostawiając syf na ręce
(Tracer) czy klawisze nie wracają (Tracer, Bluecostam) - ot zdarza sie.
Jeśli ktoś siedzi przy komputerze całymi dniami i klepie np program, to
dla niego jakość klawiatury ma już znaczenie. Ostatnią klawiaturą którą
miałem przez G15 był Tracer TRK14 czy jakoś tak (taka z układem
laptopowym i niskim skokiem klawiszy). Zniszczenie jej zajęło mi
niewiele ponad miesiąc. Dłużej - bo 2 miesiące - przeżyła noname z
napisem Bluecośtam (nie pamiętam ;P). Tymczasem nad G15 pastwie się od
początku kwietnia i oprócz ogólnie rozumianego syfu nie ma na niej
większych śladów używania. Myśle że jakbym ją umył to ciężko byłoby ją
odróżnić od nówki. Zarówno pod względem wizualnym, jak i użytkowym -
klawisze dalej chodzą cicho i miękko. I własnie za to można dać 300zł.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \