Re: oc gf6800?

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 13:56:37 MET DST

> Ale luzując timingi można (podobno) uzyskać możliwość zwiększenia
> częstotliwości, co już daje sporo :P

częstotiwości pamięci tak, ale rdzenia nie. myślałem że na
rdzeniu chcesz się skupić...

> Duet PowerStrip+AtiTool (do wykrywania artefaktów). Mocno nie do przyjęcia
> jest sytuacja, kiedy AtiTool już po 30s szukania artefaktów jakieś
> znajduje... A jeśli artefakty są w AtiTool, to są i w 3dmarku, i w
> Oblivionie...

w ati tool arty lubią się pojawiać bez powodu, ale jeśli już w
jakim 3d marku/grze coś się krzaczy- niedobrze.
z tego co pamiętam w atitool jest paten który zwiększa jednocześnie
częstotliwość rdzenia i pamięci. próbuj zwiększać tylko rdzeń a
pamięć zostaw póki co w spokoju (o ile jeszcze tego nie
próbowałeś).

aha: próbój na domyślnych napięciach póki co:)