Re: oc gf6800?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 01:30:13 MET DST

Użytkownik "dziuniek" <pawel.maziarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152828147.318327.234980@35g2000cwc.googlegroups.com...

>za timingi na gafie bym się nie brał bo niedużo to daje.

Ale luzując timingi można (podobno) uzyskać możliwość zwiększenia
częstotliwości, co już daje sporo :P

>powedz jak próbujesz to podkręcić?rivatunerem czy z poziomu
>sterowników?

>jak się objawia ta niemożność podkręcenia?artefakty?resety kompa?

Duet PowerStrip+AtiTool (do wykrywania artefaktów). Mocno nie do przyjęcia
jest sytuacja, kiedy AtiTool już po 30s szukania artefaktów jakieś
znajduje... A jeśli artefakty są w AtiTool, to są i w 3dmarku, i w
Oblivionie...

Ja sobie radośnie zwiększałem napięcie do 1,55V (teraz jest na default), a
tam gdzieś widziałem, że dla NV42 max to 1,4... mam więcej szczęścia niż
rozumu? Dobrze że coś mnie tknęło żeby już więcej nie próbować...

--
Pozdrawiam
Brovar