Grzesiek napisał(a):
>> Teraz zamiast resetu *powinien* pojawić się niebieski ekran.
>> Warto pospisywać najważniejsze komunikaty z niego (kod STOP,
>> cztery parametry błędu) -- może dojdzie się przyczyn.
>
> udało mi się spisać informacje o błędach:
> ***STOP: 0x000000D1 (0x00000064, 0x00000002, 0x00000000, 0xF68DA326)
> ***tcpip.sys - Address F68DA326 base at F68D4000, DateStamp 444775d3
> co teraz mam zrobić?
To już kwestia programowa najpewniej i zatem nie na tę grupę.
Ale polecam przede wszystkim pozbyć się chwilowo wszelkich
firewalli oprócz ew. systemowego -- mogą wprowadzać konflikty.
Zakładam, że system jest zaktualizowany, a za każdym razem na
niebieskim ekranie jest wymieniony właśnie tcpip.sys.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Fri Jul 14 13:45:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jul 2006 - 13:51:10 MET DST