Re: drukowanie w sieci

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 13:42:54 MET DST
Message-ID: <e97vvu$u1s$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Grzesiek napisał(a):
>> Teraz zamiast resetu *powinien* pojawić się niebieski ekran.
>> Warto pospisywać najważniejsze komunikaty z niego (kod STOP,
>> cztery parametry błędu) -- może dojdzie się przyczyn.
>
> udało mi się spisać informacje o błędach:
> ***STOP: 0x000000D1 (0x00000064, 0x00000002, 0x00000000, 0xF68DA326)
> ***tcpip.sys - Address F68DA326 base at F68D4000, DateStamp 444775d3
> co teraz mam zrobić?

To już kwestia programowa najpewniej i zatem nie na tę grupę.
Ale polecam przede wszystkim pozbyć się chwilowo wszelkich
firewalli oprócz ew. systemowego -- mogą wprowadzać konflikty.
Zakładam, że system jest zaktualizowany, a za każdym razem na
niebieskim ekranie jest wymieniony właśnie tcpip.sys.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Fri Jul 14 13:45:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jul 2006 - 13:51:10 MET DST