Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
news:e7glbc$4bt$5@polsl.pl...
> Grzesiek napisał(a):
>> Ad 3) Zrobiłem tak jak w opisie w linku. Dziękuję. Teraz zostaje tylko
>> potestować (bo nie zawsze był reset)
>
> Teraz zamiast resetu *powinien* pojawić się niebieski ekran.
> Warto pospisywać najważniejsze komunikaty z niego (kod STOP,
> cztery parametry błędu) -- może dojdzie się przyczyn.
>
udało mi się spisać informacje o błędach:
***STOP: 0x000000D1 (0x00000064, 0x00000002, 0x00000000, 0xF68DA326)
***tcpip.sys - Address F68DA326 base at F68D4000, DateStamp 444775d3
co teraz mam zrobić?
-- Pozdrawiam, GrzesiekReceived on Mon Jul 10 11:00:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Jul 2006 - 11:51:08 MET DST