Re: Klawiatura + mysz: Microsoft Basic Black Value Pack PS/2

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 13:39:28 MET DST

Paweł Cern, napisales:
> Microsoft nie jest znaną ani dobrą marką sprzętu komputerowego.

Moim zdaniem jest. Jeśli jednak to ma być stosunkowo tanie, polecam Samunga
lub Creative. Na innych niż górnopółkowe klawiaturach i myszach Logitecha
się zawiodłem. Jeśli mysz ma być prosta, polecam A4Tech OP620. Kosztuje
kilkanaście zł, a działa z precyzją Logitecha MX500 (nie przesadzam!). Z
nowymi klawiaturami ogólnie mam natomiast złe doświadczenia. Na złomowisku
znalazłem jakąś klawiaturę z 1989 roku (waga - ok 2kg) i dopiero nią jestem
zachwycony.

k,