Re: Klawiatura + mysz: Microsoft Basic Black Value Pack PS/2

Autor: towarzysz Vader <czarna_at_dziura.com>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 17:03:00 MET DST

Paweł Cern wrote:
> Microsoft nie jest znaną ani dobrą marką sprzętu komputerowego. Jeśli chcesz
> kupić dobrej jakości zestaw, w umiarkowanej cenie - polecam Logitech.

I tu się zajebiście, że tak powiem, mylisz. Może próbujesz w ten
sposób wytłumaczyć niepotrzebnie wysokie wydatki na Logitecha? Otóż od
lat jestem zwolennikiem i użytkownikiem właśnie sprzętu od firmy
Microsoft i uważam (a to uważanie poparte jest tymże wieloletnim
doświadczeniem) iż sprzęt Microsoftu znacząco odstaje poziomem od ich
oprogramowania (opinia również poparta wieloletnim diświadczeniem). I
to znacząco właśnie w tą pozytywną stronę. Mniemam, iż nie odbiega
(oprócz cen) od hołubionej przez ciebie firmy Logitech. W porównaniu z
Microsoftem cen Logitecha nie nazwałbym umiarkowanymi. :-)

--
           towarzysz Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net