problem z nowym monitorem - POMOCY!

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 17:18:51 MET DST

Kupiłem nowy monitor CRT i po podłączeniu byłoby wszystko dobrze, ale...
obraz pływa w poziomie (wygląda to podobnie jak przy używaniu opcji
przesuwania w poziomie, tyle że tu bardziej nerwowo raz lewo, raz prawo).
Dzieje się chwilami, nieraz kilka sek., kilkanaście sek, jest spokój.
Poprzedniemu monitorowi zdarzyło się to zrobić, ale rzadziej (chociaż już
sam nie jestem pewien). Tu to od razu wyłapałem, bo ustawiałem geometrię
(wiadomo). Mam 3 dni na wymianę, ale nie chcę jeździć w te i we wte, jeśli
to miałbybyć problem do rozwiązania. Co możecie poradzić?
Czy to wina karty graf. (to taka gówniana ze złączem D-Sub łączonym taśmą.,
bo płytka nie sięga do tego miejsca śledzia gdzie jest gniazdo)?

Czy pozostaje tylko podłączyc pod inną kartę graf., a może cały komp. inny?