Re: Alternatywa dla obudowy chieftec'a (bez zasilacza)

Autor: barum <barumbarum1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 09:58:36 MET DST

Piter <jazz_20@wp.pl> napisał(a):

> To sprawdz, skoro dyski sie tak nie grzeja to po co je owiewac?

Ktoś pisał o temp dysków? Ja pisałem o temp powietrza. Nawet za dyskami.

> Tylko w kiepskich i nie wysilonych konstrukcjach.

Dlaczego zakładasz wysiloną konstrukcję? Skoro gość w oryginalnym poście nie
pisał, że potrzebuje obudowy na 4 dyski i 3 cdromy to może nie ma "wysilonej
konstrukcji"? A może ma tych dysków raptem jeden - dwa, jak to najczęściej
bywa?

> Jak wiadomo im chlodniej tym lepiej.

I ciszej. I taniej.

> 10 wiatrakow to ten chieftec nawet nie obsluguje, po za tym stosujac kilka
> dedykowanych wiatrakow mozna zapodac je na mniejszych obrotach, uzyskac
> wieksza cisze i znacznie wieksza efektywnosc.

I "taniej". No i dłubanina.

Ech... Posłuchaj. Ja nie twierdzę, że ten Chieftec się do niczego nie nadaje.
Powaga. Odpowiadałem na pewien post. I uważam, że gdy dysków jest mało, to
lepsze jest rozwiązanie takie jak w CM. Zresztą i Antec i Chieftec i inni
produkują obudowy tak właśnie pomyślane. Wybór jest.

barum