Re: Alternatywa dla obudowy chieftec'a (bez zasilacza)

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 00:09:29 MET DST

Użytkownik "barum" <barumbarum1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e927mc$72o$1@inews.gazeta.pl...

> Śmiały jesteś. Ja bym tam jednak wolał sprawdzić o ile rzeczywiście
> jeden-dwa
> dyski zwiększą temperature powietrza z wiatraka 8cm.

To sprawdz, skoro dyski sie tak nie grzeja to po co je owiewac?

> Rozwiązanie ze
> strumieniem powietrza przepływającym rzez całą obudowę i chłodzącym
> kolejne
> elementy jest dość popularne (nie tylko w pecetach),

Tylko w kiepskich i nie wysilonych konstrukcjach.
Jak wiadomo im chlodniej tym lepiej.

> osobne chłodzenie
> każdego elementu to dla mnie mała przesada (szczególnie jeżeli chodzi o
> sprzęt na biurko). Ale jak ktoś lubi 10 wiatraków...

10 wiatrakow to ten chieftec nawet nie obsluguje, po za tym stosujac kilka
dedykowanych wiatrakow mozna zapodac je na mniejszych obrotach, uzyskac
wieksza cisze i znacznie wieksza efektywnosc.

--
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]