Powolny transfer z dysku-ciąg dalszy

Autor: Tomek <t_at_t.t>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 09:26:49 MET DST

Witam. Jakiś czas temu umieczszałem wątek na temat powolnego transferu z
dysku. POstanowiłem zrobić tak: usunąłem wszystkie partycje z dysku,
sformatowałem dysk, zainstalowałem świeżutki system wraz z wszystkimi
sterownikami, dma powłączane, taśmy ok (bo sprawdzane na innych dyskach),
teoretycznie wszystko ok. W praktyce natomiast troszkę gorzej - jeśli
kopiuje z jednego dysku na drugi (dwa fizyczne dyski) transfer dochodzi do
27000 KB/s. Pięknie śmiga. Natomiast jeśli kopiuje z tego samego dysku na
ten sam dysk (np z partycji c na d) to zaczynają się problemy. Transfer
spada do 5000 KB/s czasem jest mniej czasem sięga 8000 KB/s. Co może być
przyczyną? Pozdrawiam