PILNE - problem z instalacja drivera ATI

Autor: Piotr \ <archie_at__fuckspam_wikings.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 16:25:53 MET DST

Witam,

Jestem aktualnie w trakcie przywracania kompa do uzytecznosci po crashu
poprzedniej karty graficznej.
Padla nvidia 6800 AGP 8x. Jako, ze komputer jest mi narzedziem niezbednym -
polecialem do sklepu i kupilem
najlepsza karte jaka byla aktualnie dostepna Ati Radeon x800GTO - wszystko
super gdyby stery ATI [najnowsze ze strony] nie rebootowaly mi kompa podczas
ich instalacji.
Po restarcie sa 2 opcje - stery resetuja kompa w kolko [death-loop?;]] lub
winda odpala sie jakby jeszcze "przed" instalacja sterow - komp wykrywa nowe
urzadzenie, probuje zainstalowac stery ATI i bach - znowu reboot.
Wywalilem wszystko zwiazane ze stara karta i naprawde skonczyly mi sie
pomysly.
Bardzo prosze o sugestie - mam termin oddania zdjec na jutro i komp jest w
tym niezbedny :(

--
pozdrawiam
Piotr "Archie" Połoczański