Re: PILNE - problem z instalacja drivera ATI

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 18:20:05 MET DST

> Bardzo prosze o sugestie - mam termin oddania zdjec na jutro i komp jest w tym
> niezbedny :(

Poszukaj na stronach ati lub nvidia malutkich programików do czyszczenia
wszystkich wpisów dotyczacych grafiki. są tez niezależne programy.Niestety nie
pamietam nazw.
Potem na czystym systemie zainstaluj to co potrzebujesz.

Sam kiedys miałem kłopoty z nowszymi sterownikami dopóki nie wyczysciłem
staroci.

P.