Re: PILNE - problem z instalacja drivera ATI

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 17:17:44 MET DST

Użytkownik "Piotr "Archie" Połoczański" <archie@_fuckspam_wikings.pl>
napisał w wiadomości news:e90cde$74k$1@serwer.infinity.net.pl...
> super gdyby stery ATI [najnowsze ze strony] nie rebootowaly mi kompa
> podczas ich instalacji.

rozwiazanie tymczasowe na dokonczenie pracy:
uruchom w trybie awaryjnym
panel sterowania - karta graficzna
recznie podloz sterowniki ati, ale te ktore xp ma w sobie
restart, a nie te od ati
po restarcie bedziesz mogl dokonczyc co tam potrzebujesz. sterowniki malo
wydajne, ale stabilne.

a jak juz oddasz te zdjecia i bedziesz mial czas pogrzebac to zabawa sie
zacznie: uninstall pozostalosci po nvidii, uninstall pozostalosci po ati.
zajrzyj do biosu czy nie zylujesz czasem czegos zbytnio. (zmien fast write
na przeciwny niz jest - u mnie nie wiadomo czemu kiedys to pomoglo na
podobny objaw).
sprobuj zainstalowac same stery bez control center. a jak juz nic nie pomoze
to windows od nowa. wiekszosc zaleca to juz na dzien dobry, zeby uniknac
klopotow potem.

tbg