Re: Northwood kontra Prescott

Autor: kicurek <kicurekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 21:24:20 MET DST

> Użytkownik "-=RapidHail=-" <dyskus@usun.to.epf.pl> napisał w wiadomości

> dokładnie, dlatego ja szukałem starego northwooda i kupiłem na allegro,
> wole zimny szybki procek niz gorący wolny ;)

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Ja zmieniłem z 2,4 na Prescotta 3,0 i widzę dużą poprawę.
A procek ma ok. 42-44°C lub max. 56°C w stresie BEZ ŻADNEGO wentyla! Ale
radiator trochę kosztował Scythe Ninja...:)
P.S. Temperatury przy temp. w pokoju 28°C i całkowicie zamkniętych bokach
obudowy oraz bez wentyla w obudowie. Tylko w zasilaczu mam.