Re: Trinitrony stare i nowe

Autor: DMR <madoo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 21:03:15 MET DST

SFF <anyuser@anycompany.com> napisał(a):

> jeśli kupujesz "poleasingowy" (to jest złom elektroniczny) to w przypadku
> uszkodzenia warstwy antiglare jest ona często usuwana z powierzchni CRT
> przez sprzedawców

No właśnie. :-|
Coś takiego przyszło mi do głowy, chociaż monitor nie jest "poleasingowy".
Z tego co sobie przypominam, nowe Trinitrony zawsze wydawały mi się trochę
jaśniejsze, ale nigdy nie miałem okazji bezpośrednio porównać ze sobą starego
i nowego Trinitrona.

BTW - W jaki sposób usuwa się taką warstwę? Czy jest jakaś prosta metoda
stwierdzenia, czy taki zabieg był wykonany?